Наші гуртки

Гурток “Юні рослинники”

Керівник гуртка – Ливак Людмила Миколаївна.
Гурток відвідує 12 учнів.
Метою роботи гуртка є розширення і поглиблення знань учнів з біології та екології; надання знань з основ рослинництва; розвиток навичок застосування теоретичних знань у практичній діяльності.
Результати роботи гуртка:
За період роботи гуртка учнями-гуртківцями було посаджено алею із барбарисів та гібіскусів та сформовано альпійську гірку на шкільному подвір’ї. Поступово видовий склад рослин альпійської гірки збільшуватиметься, а оформлення – вдосконалюватиметься.


Гурток “Географічне краєзнавство”

Керівник гуртка – Галичук Олександра Василівна.
Гурток відвідує 13 учнів.
Метою роботи гуртка є розширення і поглиблення знань учнів з географії. важлива роль відводиться формуванню у гуртківців мовної культури, засвоєнню географічної, краєзнавчої та туристської термінології, практичних навичок роботи з колекціями, гербаріями, обладнанням, компасом, картографічними матеріалами, користування туристським спорядженням та обладнанням, виконання топографічних робіт, свідомого ставлення до власного здоров’я.
Результати роботи гуртка:
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт Івано-Франківського відділення МАН – ІІ місце Тимків Валентин.
Районний зліт одарованої молоді Гуцульщини І місце та
ХХІ регіональний зліт обдарованої молоді Гуцульщини
Диплом І ступеня – Тимків Валентин


Гурток “Юний та влучний стрілець”

Керівник гуртка – Рибак Едуард Анатолійович.
Гурток відвідує 18 учнів.
Гуртки «Влучний стрілець» та «Юний стрілець» є однією із складових військово-патріотичного виховання, спортивної та оборонно-масової роботи. Головні завдання програми гуртка «Влучний стрілець» є виховання підростаючого покоління фізично здоровим, міцним, загартованим та формування почуття патріотизму, свідомого ставлення до питань особистої та громадської безпеки, засвоєння теоретичних знань та розвиток практичних навичок поведінки в екстремальних ситуаціях.
Мета гуртків:
– формування в учнів почуття патріотизму, готовності до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій;
– мотивація до збереження здоров’я та фізичного розвитку, свідоме ставлення до особистої та громадської безпеки;
– розвиток рухових здібностей та морально-вольових якостей;
– заохочення і розвиток стійкого інтересу до систематичних занять стрілецьким спортом;
– формування початкових знань з історії створення й розвитку різних видів стрілецької зброї, її сучасних видів, технічні характеристики;
– здобуття навичок безпечного і правильного поводження зі зброєю, та її зберігання;
– досягнення правильного виконання прийомів стрільби, високої результативності при виконанні стрільби із пневматичної гвинтівки.


Вокальний та хоровий”

Гурток «Хоровий»
Керівник гуртка – Красовський Ярослав Омельянович.
Гурток відвідує 35 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Основним завданням роботи гуртків є розвиток і продовження вмінь і навичок здобутих на уроках музичного мистецтва. Також є важливим фактором набуття вокально-хорових навичок в процесі формування естетичного виховання учнів. Музично-виховний процес є важливою складовою в розвитку духовного світогляду учнів. Робота гуртків не є самоціллю, а комплексний підхід у всебічному музично-естетичному вихованні особистості.

Гурток «Вокальний»
Керівник гуртка – Красовський Ярослав Омельянович.
Гурток відвідує 15 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Метою діяльності гуртка є виявлення і розвиток вокальних здібностей учнів, формування у них вміння правильно виконувати вокальний твір, розвиток музичного слуху, музичної уяви та пам’яті, розвиток вокальних здібностей дітей з урахуванням їх музичних інтересів та можливостей.



“Хор учнів початкових класів”

Керівник гуртка – Чурко Володимир Дмитрович
Гурток відвідує 20 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Хоровий спів – один з видів колективної виконавської діяльності. Він сприяє розвитку співочої культури учнів, їх загальному та музичному розвитку, вихованню духовної культури учнів, становленню світогляду, формуванню майбутньої особистості. Він сприяє розвиткові не лише музичних здібностей і голосу дитини, а й мислення, мовлення, розширенню словникового запасу. Хоровий спів, викликаючи в молодших школярів яскраві емоції, впливає на естетичні і моральні почуття.


“Вокальний ансамбль”

Керівник гуртка – Чурко Володимир Дмитрович
Гурток відвідує 15 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Головна мета діяльності ансамбля – виховання в учнях естетичних смаків, прищеплювання дітям любові до пісень високого художнього та музичного рівня, розповсюдження їх серед глядачів. Ансамбль більш мобільний колектив ніж хор, тому й можливість виступати є частішою.


“Робототехніка Arduino”

Керівник гуртка – Рибак Едуард Анатолійович
Гурток відвідує 10 учнів.
Напрям діяльності гуртка – технічний.
Метою гуртка є формування у вихованців гуртка компетентностей особистості у процесі радіоелектронного конструювання пристроїв автоматики та робототехніки. Для реалізації визначених завдань у навчально-виховному процесі використовуються класичні та сучасні інтерактивні технології навчання, які сприяють ефективному досягненню вихованцями гуртка встановлених рівнів предметних та ключових компетентностей: фронтальна, групова та індивідуальна робота (зокрема при підготовці до змагань, виставок та інших масових заходів), виконання творчих проектів.