Наші гуртки

Гурток “Весняні проліски”

Керівник- Ярощук Світлана Степанівна.
Напрям- мовно-літературний. Гурток відвідує 8 учнів. Метою діяльності є: виявити талановитих дітей; сприяти самореалізації творчих здібностей дитини, розкривати їй чарівний світ художнього слова; формувати в дітей естетичні смаки, національну свідомість; виховувати любов до рідної мови, культури і традицій українського народу.


Гурток “Географічне краєзнавство”

Керівник гуртка – Галичук Олександра Василівна.
Гурток відвідує 13 учнів.
Метою роботи гуртка є розширення і поглиблення знань учнів з географії. важлива роль відводиться формуванню у гуртківців мовної культури, засвоєнню географічної, краєзнавчої та туристської термінології, практичних навичок роботи з колекціями, гербаріями, обладнанням, компасом, картографічними матеріалами, користування туристським спорядженням та обладнанням, виконання топографічних робіт, свідомого ставлення до власного здоров’я.

Результати роботи гуртка:
Районний зліт одарованої молоді Гуцульщини І місце та ХХІ регіональний зліт обдарованої молоді Гуцульщини
Диплом І ступеня – Тимків Валентин
Районний зліт одарованої молоді Гуцульщини І місце та ХХІІ регіональний зліт обдарованої молоді Гуцульщини
Диплом І ступеня – Кифорак Ангеліна
Фотоконкурс “Моя мальовнича Косівщина”
І місце – Галичук Ярослава, ІІІ місце – Галичук Ірина.
Районний конкурс екологічних агітбригад:
ІІІ місце


Гуртки “Юний та влучний стрілець”

Керівник гуртка – Рибак Едуард Анатолійович.
Гурток відвідує 25 учнів.
Гуртки «Влучний стрілець» та «Юний стрілець» є однією із складових військово-патріотичного виховання, спортивної та оборонно-масової роботи. Головні завдання програми гуртка «Влучний стрілець» є виховання підростаючого покоління фізично здоровим, міцним, загартованим та формування почуття патріотизму, свідомого ставлення до питань особистої та громадської безпеки, засвоєння теоретичних знань та розвиток практичних навичок поведінки в екстремальних ситуаціях.
Мета гуртків:
– формування в учнів почуття патріотизму, готовності до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій;
– мотивація до збереження здоров’я та фізичного розвитку, свідоме ставлення до особистої та громадської безпеки;
– розвиток рухових здібностей та морально-вольових якостей;
– заохочення і розвиток стійкого інтересу до систематичних занять стрілецьким спортом;
– формування початкових знань з історії створення й розвитку різних видів стрілецької зброї, її сучасних видів, технічні характеристики;
– здобуття навичок безпечного і правильного поводження зі зброєю, та її зберігання;
– досягнення правильного виконання прийомів стрільби, високої результативності при виконанні стрільби із пневматичної гвинтівки.


Вокальний та хоровий”

Гурток «Вокальний»
Керівник гуртка – Красовський Ярослав Омельянович.
Гурток відвідує 15 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Метою діяльності гуртка є виявлення і розвиток вокальних здібностей учнів, формування у них вміння правильно виконувати вокальний твір, розвиток музичного слуху, музичної уяви та пам’яті, розвиток вокальних здібностей дітей з урахуванням їх музичних інтересів та можливостей.


“Хор учнів початкових класів”

Керівник гуртка – Чурко Володимир Дмитрович
Гурток відвідує 20 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Хоровий спів – один з видів колективної виконавської діяльності. Він сприяє розвитку співочої культури учнів, їх загальному та музичному розвитку, вихованню духовної культури учнів, становленню світогляду, формуванню майбутньої особистості. Він сприяє розвиткові не лише музичних здібностей і голосу дитини, а й мислення, мовлення, розширенню словникового запасу. Хоровий спів, викликаючи в молодших школярів яскраві емоції, впливає на естетичні і моральні почуття.


“Вокальний ансамбль”

Керівник гуртка – Чурко Володимир Дмитрович
Гурток відвідує 15 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.
Головна мета діяльності ансамбля – виховання в учнях естетичних смаків, прищеплювання дітям любові до пісень високого художнього та музичного рівня, розповсюдження їх серед глядачів. Ансамбль більш мобільний колектив ніж хор, тому й можливість виступати є частішою.

“Чарівний різець”

Керівник гуртка – Крутофіст Володимир Миколайович
Гурток відвідує 10 учнів.
Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний.


“Хореографічний”

Гурток «Хореографічний»
Керівник гуртка – Данилюк Руслана Петрівна
Гурток відвідує 24 учня. Складається із двох груп: початкової та старшої школи. Напрям діяльності гуртка – художньо-естетичний. Метою діяльності гуртка є виявлення і розвиток танцювальних здібностей учнів, формування у них правильно виконувати хореографічний етюд, розвиток музичного слуху, танцювальної пам’яті, розвиток танцювальних здібностей дітей з урахуванням їх музичних інтересів та фізичних можливостей.


“Цікава фізика”

Керівник гуртка – Крутофіст Ірина Миколаївна
Гурток відвідує 10 учнів.
Напрям діяльності гуртка – технічний.


Нормативні документи, що регулюють гурткову роботу у ліцеї

  • Закон України «Про позашкільну освіту» №1841-III, із змінами від 06 червня 2005 р.
  • Закон України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю».
  • Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 р. №1243
  • Закон України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства».
  • Наказ від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві»;
  • Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (в и т я г) (Затверджено наказом МОН України 01.08.2001 №563)
  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.08.2012 р. №1/9-557 «Щодо методичних рекомендацій із громадянської освіти та виховання».
  • Галерея творчих