Організація супроводу професійного розвитку педагогів

Управлінські спрямування для керівників ЗЗСО

Упроваджуємо НУШ в базовій школі: вектори руху

Ще раз про дистанційне навчання як крок до якісної освіти

Тематичний ресурс в українському Інтернеті Освіта.ua

Карантин: онлайн-сервіси для вчителів https://osvita.ua/school/71967/

 Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину: спільний лист МОН і Профспілки 

https://pon.org.ua/novyny/7707-umovi-ta-oplata-prac-pracvnikv-osvti-v-umovah-karantinu-splniy-list-mon-profsplki.html

Рекомендуємо опрацювати освітні ресурси

  Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину

Лист МОН № 1/9-173 від 23.03.20 року https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/71997/

 Школи отримають рекомендації із завершення навчального року

https://osvita.ua/school/86100/

 Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2126-20#Text

 Верховна Рада актуалізувала трудове законодавство на період дії воєнного стану https://www.rada.gov.ua/news/razom/220676.html

 Коментар Мінекономіки до Закону України від 15 березня 2022 року№ 2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». Офіційні роз’яснення

https://www.kadrovik.ua/content/komentar-minekonomiky-do-zakonu-ukrayiny-vid-15-bereznya-2022-roku-2136-ih-pro-organizatsiyu-trudovyh-vidnosyn-v-umovah-voyennogo-stanu?fbclid=IwAR2au3ThwREDeSOISRLQRnXNh3IBDO3meY8-qWM9V4CZXEJHxCyvYfD22YM

 Відповіді на поширені питання зі сфери трудових відносин в умовах воєнного часу

https://www.kadrovik.ua/content/vidpovidi-na-poshyreni-pytannya-zi-sfery-trudovyh-vidnosyn-v-umovah-voyennogo-chasu

 Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (Указ Президента України № 143/2022 від 16.03.22 року)

https://osvita.ua/legislation/other/85978/

 Про надання інформації (Лист МОН № 1/3463-22 від 15.03.22 року)

https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/85972/

 Дистанційні платформи для навчання, саморозвитку та отримання допомоги й перевіреної інформації (опубліковано 17 березня 2022 року)

https://mon.gov.ua/ua/news/distancijni-platformi-dlya-navchannya-samorozvitku-ta-otrimannya-dopomogi-j-perevirenoyi-informaciyi

 Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 березня 2022 року за № 283/37619)

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zvilnennya-vid-prohodzhennya-derzhavnoyi-pidsumkovoyi-atpochatkovoyi-ta-bazovoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20212022-navchalnomu-rocizareyestrovanij-v-ministerstvi-yusticiyi-ukrayini-03-bereznya-2022-roku-za-28337619

 ЗНО та вступна кампанія відбудуться за спрощеною процедурою

https://osvita.ua/test/86101/

 ВРУ: прийнято рішення щодо ЗНО та ДПА -2022

https://mon.gov.ua/ua/news/vru-prijnyato-rishennya-shodo-zno-ta-dpa-2022

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану»

Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні (Лист МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року)

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року)

Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу (Лист МОН №1/3725-22 від 29.03.22 року)

Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні (Наказ МОН № 274 від 28.03.2022 року)

Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року  (Наказ МОН № 290 від 01.04.2022 року)


Курс лекцій «Осмислені та переосмислені» — це сучасний особливий погляд на життя і творчість класиків української літератури. Тарас Шевченко, Микола Гоголь, Леся Українка, Іван Франко, Григорій Сковорода в цих лекціях розглянуті з несподіваних ракурсів і водночас глибоко та ґрунтовно. Кожна з десяти лекцій — авторська розробка. Курс ініціювали Літературна лабораторія та відділ освітніх програм Мистецького арсеналу. Відео відзняли восени 2017 року, і згодом цей матеріал став окремим курсом на Prometheus, мета якого — обмін практичним досвідом університетських викладачів та вчителів закладів загальної середньої освіти. Найкращі українські науковці поділилися знаннями і методиками з педагогами.