Нормативна база

 

КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

 

 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

 

Дисципліна без крику й самооцінювання своєї роботи. Вчителі англійської мови про досвід викладання в НУШ
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. Фінський досвід
Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки
Майбутнє НУШ: що пропонують у Дорожній карті реформи
Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах
Як розробити систему оцінювання учнів
Диференційоване навчання: навіщо і як проводити
Математика й інформатика в пілотних класах НУШ: як її викладають за адаптованими закордонними підручниками
Чи змінилося викладання англійської в класах НУШ – результати дослідження