Булінг у школах стає все більшою проблемою, яка потребує негайної уваги. Це агресивна форма поведінки, яка може мати серйозні наслідки для жертв і всього освітнього середовища. Однак, важливою частиною боротьби з цим явищем є відкрите обговорення проблеми. Учні 9-Б класу активно долучились до обговорення та розвитку стратегій попередження та реагування на булінг. Було розглянуто ряд питань:
- Роз’яснення основних понять і характеристик булінгу.
- Розгляд реальних ситуацій.
- Розробка стратегій попередження та реагування.
- План дій та зобов’язання.
Особливу увагу приділили розгляду питання кібербулінгу, або онлайн-булінгу, який представляє собою форму цифрового насильства, яке може мати серйозні наслідки для жертв. Від поширення образ або чуток через соціальні мережі до загроз та шантажу через повідомлення, кібербулінг може призвести до психологічних та емоційних проблем, а навіть до трагічних наслідків, таких як самогубство.
Регулярні обговорення та нагадування про значення підтримки одне одного та створення безпечного середовища сприяють побудові позитивних взаємин та зменшенню випадків булінгу. Чим більше учнів розуміють наслідки своїх дій, тим більша ймовірність того, що вони виявлять більшу повагу до своїх однокласників.