Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи. І це не дивно, адже лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника навчального процесу можна досягти позитивного результату. Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти. Вона ґрунтується на простих, але надзвичайно важливих принципах:

  • взаємоповазі всіх учасників навчального процесу;
  • довірливих стосунках та спільній наполегливій праці;
  • позитивному та доброзичливому ставленні одне до одного;
  • порозумінні та ефективній комунікації задля досягнення спільної мети;
  • забезпеченні права вільного вибору;
  • горизонтальній моделі співпраці (всі учасники навчального процесу мають бути рівноправними);
  • соціальному партнерстві (добровільності визнання власних обов’язків та обов’язковість їх виконання).

Про важливість злагодженої взаємодії між педагогами  і батьками майбутніх першокласників говорилося на зустрічі, яка відбулася 24 травня 2024 року в актовій залі ліцею. Перед батьками виступили директорка Рожнівського ліцею «Гуцульщина» Олена Радиш та заступниця директора з НВР Любов Пучко. Далі вчителі початкових класів Галина Радиш та Наталія Кричовська провели тренінгові заняття, на яких батьки познайомилися з організацією освітнього процесу в НУШ.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *