Рожнівський ліцей “Гуцульщина” імені Федора Погребенника – заклад, який розвиває інклюзивне середовище
2022-2023 н.р. – продовжують функціонувати інклюзивні 6-В, 7-В, 8-А, 10-Б класи, на базі яких організовано інклюзивне навчання для шістьох здобувачів освіти. У закладі працюють асистенти вчителів: 6-В клас – Кричун Я.Я., 7-В клас – Гризлюк В.І. 8-А клас – Книш М.В. 10-Б клас – Поляк Т.П.
2021-2022 н.р. – продовжують функціонувати інклюзивні 5-В, 7-А, 10-Б класи, створено інклюзивний 6-В клас та організовано інклюзивне навчання для п’ятьох здобувачів освіти. У закладі працюють асистенти вчителів: 5-В клас – Гризлюк В.І. 6-В клас – Гордій О.В. 7-А клас – Книш М.В. 10-Б клас – Поляк Т.П.
2020-2021 н.р. – продовжують функціонувати інклюзивні 4-В, 6-А, 9-В класи та організовано інклюзивне навчання для трьох здобувачів освіти. У закладі працюють асистенти вчителів: 4-В клас – Божескул О.П. 6-А клас – Книш М.В., Боєчко В.Я. 9-В клас – Поляк Т.П.
2019-2020 н.р. – продовжує функціонувати інклюзивний 3-В клас, створені інклюзивні 5-А та 8-В класи та організовано інклюзивне навчання для трьох здобувачів освіти. У закладі працюють асистенти вчителів: 3-В клас – Божескул О.П. 5-А клас – Книш М.В., Боєчко В.Я. 8-В клас – Поляк Т.П.
2018-2019 н. р. – у ліцеї вперше створений інклюзивний 2-В клас та організовано інклюзивне навчання для одного учня. У закладі працює асистент вчителя: 2-В клас – Божескул О.П.
Організація інклюзивного навчання
Нормативно-правова база
- Закон України «Про освіту».
- Закон України «Про загальну середню освіту».
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 (із змінами) (діє до 01.01.2022 р.).
- Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 (набирає чинності з 01.01.2022 р.).
- Наказ Міністерства освіти і науки України №1436 від 31.12.2015 року «Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі».
- Наказ Міністерства освіти і науки України №627 від 12.06.2018 року “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами.
- Наказ Міністерства освіти і науки України №609 від 08.06.2018 року «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами».
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.
- Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-529 від 26.07.2012р. «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
- Лист Міністерства освіти і науки України 1/9-436 від 30.08.2021р. «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022 навчальному році».
- Розпорядження Рожнівської сільської ради № 51-о від 01.09.2021 року «Про організацію інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти Рожнівської сільської ради у 2021-2022 навчальному році».
- Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в Рожнівському ліцеї «Гуцульщина» імені Федора Погребенника Рожнівської сільської ради об’єднаної територіальної громади.
Як подати документи на інклюзивне навчання та що робити, якщо заяву не зареєструють
Документація асистента вчителя
- Журнал щоденного обліку роботи асистента вчителя
- Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП.
- Графік роботи асистента вчителя.
- Розклад навчальних занять дитини з ООП.
- Розклад навчальних занять дитини з ООП під час дистанційного навчання.
- Портфоліо дитини з ООП.
КОЖНА ДИТИНА МАЄ ПРАВО НА ДИТИНСТВО. ЦЕ ТАК ПРОСТО
Швейцарська організація допомоги дітям по всьому світу Фонд TERRE DES HOMMES.
Перемога залежить від кожного з нас!
Виготовлення окопних свічок для ЗСУ.
Різні можливості – рівні права
Поради психолога
Не можна вимагати від дитини неможливого –
до певного рівня і певного кола знань різні діти йдуть по різному.
В.О.Сухомлинський
Дитина із особливими потребами потребує постійної підтримки. Важливо навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею.