У Рожнівському ліцеї «Гуцульщина» відбувся семінар предметно-методичної комісії національно-патріотичного виховання, педагогіки та психології на тему
«Використання арт-терапевтичних методик у роботі з педагогами».

Захід мав на меті показати, як арт-терапевтичні практики допомагають педагогам знайти гармонію, внутрішній спокій і нові ресурси для професійної діяльності.
Учасники занурилися у тренінг-казку «Стежками гармонії», що проходила у формі подорожі чарівною країною Гармонії.

Структура заняття включала п’ять символічних станцій:
Станція 1. «Ліс малюнків» (арт-терапія):
педагоги створювали власне «дерево сили», яке уособлювало внутрішній потенціал, стабільність та творчість.
Станція 2. «Ароматний луг» (ароматерапія): кожен обирав трави для мішечка-оберега, що символізував особисту підтримку й спокій.
Станція 3. «Піщаний берег» (піскотерапія): учасники створювали свій «простір сили» у піску, знаходячи баланс між внутрішнім і зовнішнім світом.
Станція 4. «Музичний пагорб»: із підручних предметів педагоги створювали музичні інструменти, даруючи собі хвилини радості й творчої імпровізації.
Станція 5. «Майстерня чарівних шоперів»: розмальовуючи екоторбинки, учасники втілювали власні символи мрій, віри та натхнення.

Завершилася подорож теплими словами вдячності, спільним вдихом і відчуттям гармонії, що залишилася у серцях кожного учасника.

Такі семінари не лише сприяють професійному зростанню педагогів, а й нагадують:
турбота про себе — це перший крок до турботи про інших.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *