Опис проблеми. Ніколи ще ніхто не бачив всю Сонячну систему. Вчені розрахували її вигляд за видимим рухом планет із Землі. Як ми можемо уявити і зобразити всю Сонячну систему (щоб краще запам’ятати/показати її молодшим)?
03.12.2020 р. учні 5-А класу захистили проєкти з природознавства на тему «Наш дім – Сонячна система». Слід відмітити, що метод проєктів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в групах виконують проєктне завдання. При цьому учні самі формулюють проблему або працюють над попередньо визначеною проблемою. Виконуючи даний проект, учні мали показати власне бачення Сонячної системи в довільній формі та доповнити інформацією, використовуючи додаткові джерела. Здобувачі освіти трьох груп відповідально поставились до завдання та готувались протягом кількох тижнів. Робота була орієнтована на виконання, що сприяє формуванню навичок роботи в колективі, вмінню розподіляти завдання для досягнення спільної мети, сприяє зміцненню класного колективу. Приємно порадувало те, що результати були представлені у різних формах – колаж, мультимедійна презентація, буклет. Задіяні у виконанні проєкту були не менше 99% учнів класу. Особливо слід відмітити таких учнів: Ангеленюк Анастасію, Зозулика Мирослава та спікерів груп класу. Креативно підійшла до виконання проекту Сахро Софія. Проєктна форма роботи подобається учням, оскільки вони самостійно створюють план виконання проєктного завдання; вирішують, де і як шукати інформацію, обирають форму представлення результатів дослідження. Таким чином метод проєктів стимулює цікавість учнів до навчального предмету, посилює дух здорової конкуренції в класі та допомагає набути досвіду публічних виступів та самостійної наукової роботи.