Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи. І це не дивно, адже лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника навчального процесу можна досягти позитивного результату. Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти. Вона ґрунтується на простих, але надзвичайно важливих принципах:
- взаємоповазі всіх учасників навчального процесу;
- довірливих стосунках та спільній наполегливій праці;
- позитивному та доброзичливому ставленні одне до одного;
- порозумінні та ефективній комунікації задля досягнення спільної мети;
- забезпеченні права вільного вибору;
- горизонтальній моделі співпраці (всі учасники навчального процесу мають бути рівноправними);
- соціальному партнерстві (добровільності визнання власних обов’язків та обов’язковість їх виконання).
Про важливість злагодженої взаємодії між педагогами і батьками майбутніх першокласників говорилося на зустрічі, яка відбулася 24 травня 2024 року в актовій залі ліцею. Перед батьками виступили директорка Рожнівського ліцею «Гуцульщина» Олена Радиш та заступниця директора з НВР Любов Пучко. Далі вчителі початкових класів Галина Радиш та Наталія Кричовська провели тренінгові заняття, на яких батьки познайомилися з організацією освітнього процесу в НУШ.