Прихід дитини в школу є важливим  етапом її життєвого шляху, оскільки це не лише освітній процес, а й важлива частина життя зростаючої особистості.

У шестирічної дитини поступово з ігрової діяльності формується навчальна діяльність, яка вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому навчання учнів першого класу здійснюється з урахуванням особливостей фізичного й психічного розвитку дітей, їх вікових та індивідуальних можливостей.

У процесі вивчення адаптації дітей до навчання у ліцеї практичним психологом Кондрат О.В. проведено діагностику готовності дітей до навчання за методикою Керна-Йірасека, проективну методику «Будиночки» за Н.Орєховою для діагностики емоційного ставлення дітей до школи та тестування на визначення ставлення дітей до ліцею й мотиваційну готовність до навчання у ньому за методикою  Н.Г.Лусканової.З метою вивчення стану адаптації учителями початкових класів Радиш Г.Ю. та Пониполяк М.Д. проведено ряд спостережень і бесід з першокласниками.

Про всі узагальнення з означеного питання говорилося на психолого-педагогічному семінарі, який відбувся 13 грудня 2024 року. За результатами семінару видано відповідний наказ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *