Дуже важливо, щоб мислення учнів ґрунтувалося на дослідженнях,пошуках, роботою над проєктами,щоб усвідомленню наукової істини передували аналіз, зіставлення і порівняння фактів.
У листопаді учні 4-Б класу ознайомилися з досягненням людства-електрикою. Проводили цікаві досліди, створювали схеми електричного кола, дізнавалися багато цікавого про помічників людини-роботів. І підсумовуючи свою роботу, учні виконали мініпроєкт “Усе про лампочки” ,під час якого активізували пізнавальну діяльність. Розповідали про минуле та сучасне освітлювальних приладів, їх перетворення людиною.
Під час роботи над проєктом діти могли оцінити здобутки людства у галузі електрики. Учні із задоволенням презентували свої роботи.