6 березня 2024 року у Рожнівському ліцеї «Гуцульщина» імені Федора Погребенника в рамках методичної декади відбулося засідання професійної спільноти вчителів природничого циклу.
Педагоги ділилися досвідом щодо:
– подолання освітніх втрат на уроках біології та екології, основ здоров’я, фізики, хімії та географії;
– використання сучасного цифрового інструментарію під час освітнього процесу;
– роботи гуртка «Географія та ланшафтознавство»;
– діяльності клубу «Юні лісові рейнджери»;
– налагодження ефективної взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу під час навчальних занять та в позаурочний час.
В умовах війни багато дітей мають обмежений доступ до освітнього процесу, відчувають зниження мотивації та пізнавальних процесів, потерпають від посттравматичного синдрому, підвищення рівня тривожності.
Освітяни на різних рівнях говорять про навчальні втрати та активно шукають шляхи їх подолання. Освітні втрати – виклик для всіх учасників навчального процесу: учнів, батьків та вчителів. Робота щодо їх подолання – дуже важлива. Тільки разом ми зможемо надолужити ці прогалини та допомогти дитині опанувати компетентності, які необхідні не тільки для її особистого майбутнього, але й для успішного майбутнього нашої країни.