Професійна спільнота вчителів початкових класів та вихователів груп подовженого дня взяла участь у методичній декаді ліцею. У формі нестандартної «Ранкової зустрічі» змістовно й цікаво було проведено педагогічні майстерки з теми «Системно-діяльнісний підхід у початкових класах як основа нових освітніх стандартів».
Голова професійної спільноти вчителів початкових класів і вихователів груп подовженого дня Радиш Г.Ю. розпочала «Ранкову зустріч» з привітання, яке налаштувало педагогів на плідну працю. Заступник директора з навчально-виховної роботи Пучко Л.Я. в «Щоденних новинах» за допомогою презентації розкрила суть системно-діяльнісного підходу у початкових класах, як основи освітніх стандартів. Діяльнісний підхід в початковій освіті – це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь молодшого школяра, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи; успішну інтеграцію в соціум.
Наступним етапом «Ранкової зустрічі» стало нестандартне групове заняття, де педагоги продемонстрували свою майстерність у реалізації діяльнісного підходу. Було практично пропрацьовано ряд вправ, а саме: «Розрізання на частини», «Логічна задача» (вч. Мартинюк Л.О.); «Монетні гори», «Знайди слово» (вч. Радиш Х.І.); «Графічний LEGO-диктант», «Книга знань» (вих. Пониполяк М.Д.); «Мовна піца», «Будуємо вежу» (вих.. Радиш Ю.Ю.); «Споріднені слова знайди, у віночок їх вплети», «Патріотичні пазли» (вих.. Грималюк О.Я.). І на закінчення «Ранкової зустрічі» Радиш Г.Ю. проведено «Обмін інформацією», де педагоги висловили свою думку щодо впровадження пропонованих вправ у свою роботу, їх результативність для забезпечення реалізації діяльнісного підходу у початкових класах.