STEM – освіта – це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не набуття знань, а вміння їх здобути, застосувати, не втрачаючи при цьому себе, як особистості. Отримати знання не окремими предметами, а за допомогою інтеграції чотирьох напрямів в єдине ціле. Завдання початкової школи – спонукати дитину до бажання отримувати знання, до самостійних досліджень, до реалізації своїх найпростіших проектів. Маленькими дослідниками були учні 3-А класу, які виконали проєкт “Умови розвитку рослин”. За час роботи над проєктом здобувачі освіти вивчили з різних джерел про вплив умов на проростання і розвиток рослин, дослідили хід розвитку насіння, спостерігали за ростом рослин у різних умовах, отримали практичний досвід, який буде цінним у майбутньому. Працювали з ентузіазмом, аналізували інформацію, співвідносили її з наявним досвідом і знаннями. Така робота формує в учнів упевненість у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.